Tove Styrke Bloggen

Still crazy after all these years

Stort intresse för Tove Styrke

Tove Styrke Bloggen startade i förrgår kväll. Helt utan marknadsföring. Jag hade väntat mig att kanske tio personer hittade hit de första dagarna. Igår hade jag flera hundra besök.

Idag är Tove Styrke Bloggen med på WordPress (blogghotellets) Top Blogs of Today, listan med de populäraste svenska bloggarna. Plats 80 är helt okej för en två dagar gammal blogg när det finns många tusen svenska bloggar på WordPress. Dessutom är den med i listan Growing Blogs, på plats 48!

Top Blogs

Growing Blogs

Edit: Nästa dag låg Tove Styrke Bloggen på plats 55 på Top Blogs. Det finns nästan tio miljoner bloggar på wordpress.com och en procent eller ungefär hundra tusen av dem är svenska! Slut edit.

Det brukar ta någon vecka innan man syns i Google och då brukar man hamna på plats 327 eller så. Om man söker på ”Tove Styrke Blogg” kommer den här bloggen (just nu) på andra plats, efter Toves egen blogg på tv4.se.

Intresset för en fansajt eller okommersiell blogg om Tove Östman Styrke verkar alltså väldigt stort. Men det var inte någon analys av denna efterfrågan som fick mig att starta bloggen. Jag hörde Tove sjunga Hallelujah, blev alldeles tårögd och kände att jag måste ta en grogg eller starta en blogg.

Jag valde bloggen.

Till senaste inlägget

18 december 2009 - Posted by | Tove Styrke | ,

6 kommentarer »

  1. Bästa Tove!

    När IDOL nu drar igång igen undrar man ju vart du tog vägen. Sen såg jag att du jobbar åt Riksost, kul! Men det är antingen sång eller skådespeleri du ska syssla med, jag tror att du har talang att bli bra i båda två. Jag ser fram emot att få se mera av dig 2010 och få veta hur det går för dig.

    Bästa hälsningar, Janne

    Kommentar av Jan Sundberg | 14 april 2010 | Svara

  2. TOVE du är sååååå ÄGIG assåååå!!!!!!!!

    Kommentar av julia | 13 februari 2010 | Svara

  3. Verkar som att http://www.tovestyrke.com är uppköpt, undrar vad detta betyder, kommer det en skiva snart månntro?:)

    Kommentar av Rasmus | 30 januari 2010 | Svara

  4. Tove verkar poppis om man söker på Google, på hela namnet, med citationstecken runt. Så här många träffar blir det för alla i Idol, flest träffar först:
    ”tove östman styrke” 1 500 000 träffar
    ”erik grönwall” 723 000 träffar
    ”reza nintyas lindh” 714 000 träffar
    ”calle kristiansson” 348 000 träffar
    ”rabih jaber” 199 000 träffar
    ”eddie razaz” 115 000 träffar
    ”mariette hansson” 77 000 träffar
    ”erika selin” 62 000 träffar
    ”camilla håkansson” 62 000 träffar
    ”nicklas hocker” 44 000 träffar
    ”karolina brånsgård” 25 000 träffar

    Risken är väl liten att det finns någon annan som heter lika som Tove, så nog finns det stort intresse alltid.

    Kommentar av Tomas | 30 januari 2010 | Svara

  5. ÅÅ!! tove jag älskar din röst och ditt utseende<3333puss millan

    Kommentar av Emlia | 26 januari 2010 | Svara

  6. Å, jag älskar din musik och DIN SÅNGRÖST….men har du släppt nåt album?? isåfall ska ja va den första som köper den!😉 <33
    Åh, tove du är så jäkla bra asså, ända sen du började idol (när bagge kom till dig) så visste jag att du skulle vara bland topparna!!
    Men nu är du 17 år….och singel, men jag slår vad om att du kommr hitta ngn om en LITEN LITEN LITEN stund bara….kanske på fredag blir det din dröm dag! <33
    DU SKA BARA VETA ATT JAG ÄÄÄLLLSSSKKKAARR DIIG OCH HOPPAS ATT DEN RÄTTA KOMMER TILL DEJJ!! p.s ska du göra ngn turné??såfall: när!?
    PUZZ O KRAMIS FRÅN julle…<33

    Kommentar av Julia | 27 december 2009 | Svara


Skriv en kommentar

