Tove Styrke Bloggen

Still crazy after all these years

Tove Styrke – Back to school blues

När jag äntligen tror att jag börjar fatta något skriver Tove Styrke att hon är i skolan idag. Dessutom illustrerat med en bild på en pluggande kille, misstänkt lik en ung Claes af Geijerstam.

Men Tove kanske ska redovisa något grupparbete från hösten eller nåt. Kanske plugga lite harmonilära så där apropå.

Eller så är hon med hunden i hundskolan. Dom kanske har examen i apportering.

Mystiken tätnar.

NEJ… nu ser jag… inlägget är gjort i går söndag. Tove var förstås i SÖNDAGSSKOLAN!

Till senaste inlägget

08 februari 2010 - Posted by | Tove Styrke | , ,

10 kommentarer »

  1. Fin du är Tove Puss!<3

    Kommentar av linhPhan | 26 februari 2010 | Svara

  2. Tja, inget tydde på att Tove ville ha sin blogg privat, men hon bestämmer ju och inget skada är förhoppningsvis skedd, bloggen stängdes ju så snabbt.

    Man kan ju naturligtvis ju välja att oroa sig, men jag väljer en annan väg. För det första, Tove läser antagligen eller kanske denna blogg och jag tror att hon har sett att vi är ett gäng sansade och omtänksamma typer. Så jag tror inte att vi behöver oroa oss att stängningen var riktad mot sådana som oss. För det andra så kan man ju tolka det hela positivt också. 😉 Det kanske är så att det håller på att dra ihop sig och att Tove inte har tid att blogga om allt med alla. För det tredje kanske skivkontraktet innehåller någon bestämmelse som gör Tove inte får blogga med nu eller på sin privata blogg med sina fans.Kanske får vi en dag veta hur det förhåller sig. Tills vidare föreslår jag at vi ägnar åt det positiva ”samarbete” vi haft hittills med Roger och gläder oss åt allt positivt som finns kring Tove och som kommer att växa fram allt eftersom.

    Förresten, gnäll på Roger tycker inte jag hör hemma här. Roger har gett oss alla ett plats där vi kan stilla vår nyfikenhet när det gäller Tove och visa vårt stöd för Tove. Tonen är sansad och Toves bästa finns alltid med i våra tankar, vi har inget at skämmas för och jag tror Tove delar min uppfattning. Utan Rogers blogg skulle jag inte vara beredd att blogga någonstans då jag anser att Tove är värd det balanserade och kloka sätt att nära sig Tove som finns här. Tove är verkligen värd att bli behandlad på värdigt sätt av sina fans och det blir hon här! Jag accepterar naturligtvis att vi är olika, det är till och med en ”styrke” 😉 men att leka ”lillrektor” och skälla på Roger är inte något som jag anser att Roger behöver acceptera.

    Tack Roger och stå på dig! Lycka till Tove och hör snart av dig!

    Kommentar av Christer | 08 februari 2010 | Svara

    • Bra inlägg, jag håller med dig. Detta är den bästa Tovebloggen jag sett hittills, inläggen är läsvärda och det verkar som att de trogna läsarna verkar sansade och håller kommentarerna på en god nivå. Ser fram emot vad Toves hemliga projekt går ut på också. Den som väntar på något gott, osv.

      Kommentar av plingplong | 08 februari 2010 | Svara

  3. Hon kanske har börjat med projektet och därför vill hon att ingen ska få veta något

    Kommentar av jonathan | 08 februari 2010 | Svara

  4. Och nu är den mer privat. Det var väl det du ville? 😉

    Kommentar av plingplong | 08 februari 2010 | Svara

    • Haha! Klockrent.

      Kommentar av Peter | 08 februari 2010 | Svara

  5. Så du är nu alltså irriterad att du inte inte längre kan läsa hennes privata blogg? Är den privat är det ju bra att den endast är för inbjudna.

    Kommentar av Tomas | 08 februari 2010 | Svara

  6. Ja det är ju trist att bloggen bara är för inbjudna nu. Men det är nog ändå bra att inget hemligt hann läcka ut.

    Då återgår vi till puzzlet då… yey 😀 doh!

    Kommentar av Peter | 08 februari 2010 | Svara

  7. Perfekt, nu kan man inte logga in! Trist, mycket trist.

    Kommentar av Luk | 08 februari 2010 | Svara

  8. Nu är bloggen endast för folk som blivit inbjudna.

    Kommentar av Rasmus | 08 februari 2010 | Svara


Skriv en kommentar

