Tove Styrke Bloggen

Still crazy after all these years

Nytt livstecken från Tove Styrke

Signaturen Erik tipsar om ett blogginlägg. (Uppdatering: Bloggen är raderad.) Tove Styrke har uppträtt på någon typ av större kick-off eller företagsspelning, där Peter Settman var konferencier. På inläggets bild står Tove bland borden, i svarta strumpor (?) med en kort djurmönstrad klänning. Frisyren är den nya med rakt, halvkort hår. (Bilden ovan är från Idol 2009.)

Inlägget är bara 20 timmar gammalt, från den 3 juni. Vet någon när och var (i Stockholm) detta hände?

Och vilken låt sjöng Tove? Kanske något från kommande skivan, he he… 😉 *Skrev han menande, sprickfärdig av nyfikenhet*

Till senaste inlägget

04 juni 2010 - Posted by | Tove Styrke |

9 kommentarer »

  1. Tove var tydligen på gayklubb på Berns i går, kanske oväntat? Dom enda kändisarna jag kunde identifiera på bilderna var Tove, blondinbella och Josefin Craaford.
    http://www.hanky.se/image/5805/132011?co_id=2179

    Kommentar av Tomas | 06 juni 2010 | Svara

    • Haha, jag tycker Tove är otroligt söt, men det där var ingen bra bild, hahahaha. Coolt att hon är där, dock.

      Kommentar av Sanna | 06 juni 2010 | Svara

    • It’s been a hard day’s night…

      Kommentar av Peter | 06 juni 2010 | Svara

    • Killen bredvid henne, Tommy X, har en blogg och det var en riktig guldgruva:
      ”Här är min lilla favorit Tove! Jag stylar henne just nu, hon släpper snart en singel (en skitbra låt!!) och behöver Tommieboy’s hjälp att se fett cool ut på sina promobilder!”
      Det finns flera bilder också.
      http://tommiex.blogspot.com/2010/06/lordag.html

      Kommentar av Erik | 07 juni 2010 | Svara

      • Ja, det var den matnyttigaste informationen på länge!🙂

        Kommentar av Roger Krook | 07 juni 2010 | Svara

  2. Jag tror hon sjöng jazz, det passar nog bättre på en sån tillställning.
    Tove sjunger väl förresten mellan förrätten och huvudrätten, om man ser på besticken på bordet.

    Kommentar av Peter | 05 juni 2010 | Svara

  3. Det som framgår av bloggen är ju att det var på ”Parken”, en stor festlokal på Rosenlundsgatan. HSB arrangerade, kanske för sina förtroendevalda.
    Tjejen mobilbloggade, så det skedde nästan i realtid. Jag råkade googla upp det efter bara någon timme.
    Vi är några som har varit inne och ställt frågor i kommentarfältet, så vi får se om hon får lust att berätta mer. Besöksfrekvensen lär ju ha gått upp, hehe.

    *Den nya* skrev du om frisyren. Kände du till den alltså?

    Kommentar av Erik | 04 juni 2010 | Svara

    • Okej, Torsdag 3/6 klockan 20:12 så har alltså Tove nyss sjungit… Nu ser jag att det finns ett nyare inlägg om ”Grönwall” och SHB = Svenska Handelsbanken… fast under står det HSB, ska nog vara HSB…🙂 Den korta frisyren syntes på något klipp från en liten spelning i Umeå i vintras, men nu ser det ut som om den har vuxit ut lite… Ska bli väldigt intressant att se om bloggaren har någon mer information om Tove och hennes musik!

      Kommentar av Roger Krook | 04 juni 2010 | Svara

  4. Hej =)

    Jag tyckte du skulle vinna idol! Lycka till med allt i framtiden!

    Var gärna med i min tävling. Du behöver bara gissa hur lång jag är så länkar jag till dig och skriver en dikt till dig i ett inlägg ifall du vinner! Läs min dikt om mjölk i kategorin ”Till dig som har humor =)” om du är nyfiken över vad det är för sorts dikt jag tänker skriva till vinnaren.

    Ha det bra!

    Kommentar av Charlene | 04 juni 2010 | Svara


Skriv en kommentar

